Osallistu äänestykseen: Mikä tulee tekstiksi hautausmaan tyhjän sylin muistopaikkaan?

Etualalla on muistolehdon metallista ja betonista tehty rakennelma. Taustalla on keltatiilinen Ristinkappeli.

Tyhjän sylin muistopaikka rakentuu muistolehdon alueelle lähelle Ristinkappelia.

Joensuun hautausmaalle rakennetaan tyhjän sylin muistopaikka. Se tarjoaa konkreettisen tilan surra lapsettomuutta ja lapsen tai raskauden menetystä. Muistopaikka valmistuu Joensuun hautausmaalle tulevan kesän aikana, ja se siunataan käyttöön ensi syksynä.

Muistopaikka rakentuu Ristinkappelin läheisyyteen. Muistopaikka-alueelle tulee istutuksia, istumapaikka ja muistomerkki.

Nyt kaikilla halukkailla on mahdollisuus vaikuttaa siihen, mikä teksti muistomerkin laattaan kaiverretaan. Tarjolla on neljä eri vaihtoehtoa, joista voi äänestää omaa suosikkiaan.

Äänestys tapahtuu sähköisesti, ja se on avoinna 4.–17.6. Äänestämään pääset osoitteessa: https://forms.office.com/e/bFG5UCwQgLLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Tue Jun 04 10:14:00 EEST 2024