Tunnetut joensuulaiset kertovat lempivirsistään Elämäni virsi -tapahtumassa

Elämäni virsi -teksti hehkuu värikkäänä. Sivuilla ovat nuolet ylös ja alas.

Mikä virsi on kaupunginjohtaja Jere Penttilän suosikki? Entäpä mikä virsistä puhuttelee entistä eduskunnan puhemiestä Anu Vehviläistä?

Rantakylän kirkossa järjestettävässä Elämäni virsi -tapahtumassa tunnetut joensuulaiset ovat valinneet yhden elämänsä lempivirren ja kertovat siitä. Yleisö pääsee yhdessä laulamaan vieraiden valitsemia virsiä. Tapahtuma on saanut innoituksensa suositusta televisio-ohjelmasta Elämäni biisistä.

Oman lempivirtensä paljastavat Jere Penttilän ja Anu Vehviläisen ohella Pohjois-Karjalan Osuuskaupan toimitusjohtaja Juha Kivelä, pelastusjohtaja Markus Viitaniemi sekä tanssin ja muodin parissa työskennellyt Päivi Turtiainen-Laakkonen.

Tapahtuman juontaa musiikin lehtori, emerita Helena Hulmi, ja musiikista vastaa kanttori Janne Piipponen ja Rantakylän seurakunnan housebändi.

– Odotan iltaa jännityksellä ja mielenkiinnolla. Ainoastaan kanttorimme Janne Piipponen tietää vieraidemme valinnat, joten minäkin pääsen niitä arvuuttelemaan. Tosi hienoa, että olemme jälleen saaneet upeat vieraat mukaan, kertoo Rantakylän seurakunnan pappi Katriina Puustinen, joka on ollut organisoimassa tapahtumaa.

Suosittu tapahtuma on järjestetty jo kahteen kertaan vuosina 2022 ja 2023.

Elämäni virsi -tapahtuma Rantakylän kirkossa (Rantakylänkatu 2) sunnuntaina 19.5. kello 18. Vapaa pääsy, vapaaehtoinen kolehti Yhteisvastuukeräykselle.

Fri May 10 16:28:35 EEST 2024