Messu

su 4.8. klo 13.00

Noljakan kirkko

Sunnuntaina 4.8. klo 13 siunaamme tulevat ekaluokkalaiset koulutielle Noljakan kirkossa.

Kouluun lähtevien siunaaminen toteutetaan Noljakan kirkon messun yhteydessä. Messu on suunniteltu erityisesti lapsiperheille ja se sisältää kivoja lasten lauluja, Raamatun kertomuksen ja ehtoollisen. Siunaamisessa lapset pyydetään alttarille yhdessä omien läheisten kanssa ja heidät siunataan kätten päälle panemisella.

Messun jälkeen ekaluokkalaisille annetaan pieni muistaminen ja kaikille on tarjolla hattaraa. Kirkolla esitellään myös seurakunnan järjestämää, kouluikäisille ja perheille suunnattua toimintaa kuten kerhoja ja leirejä.

Messussa mukana kirkkoherra Katri, kanttori Elina, lastenohjaaja Piia ja vs. nuorisotyönohjaaja Pia
Lämpimästi tervetuloa.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä