Iltamusiikki: Rakkaudesta rauhaan

Joensuun kirkko

Ara Hayrabedian, laulu & kitara

Vapaa pääsy.

Tervetuloa erityiseen iltaan, jossa saatte nauttia upeasta musiikista Joensuun ev.lut. kirkossa Papinkadulla sunnuntaina 14.07.2024. Konsertti kantaa nimeä "Rakkaudesta rauhaan", ja illan esiintyjänä on lahjakas laulaja ja lauluntekijä Ara Hayrabedian.

Ara Hayrabedian on tunnettu herkistä ja sielukkaista tulkinnoistaan sekä syvällisistä ja koskettavista kappaleistaan. Hänen musiikkinsa puhuttelee ja lohduttaa, kuljettaen kuulijansa matkoille, joissa yhdistyvät sekä henkilökohtaiset tarinat että universaalit tunteet. Hänen laulunsa kertovat elämästä, rakkaudesta, menetyksestä ja toivosta tavalla, joka resonoi syvästi kuulijoidensa sydämissä.

Konsertin teema "Rakkaudesta rauhaan" heijastuu illan ohjelmassa monin tavoin. Kappaleet vievät meidät matkalle rakkauden eri ulottuvuuksiin ja tarjoavat samalla lohdutusta ja rauhaa kiireisen arjen keskelle. Teema on erityisen ajankohtainen, sillä maailmalla on paljon levottomuuksia ja sotia. Musiikin kautta voimme jakaa viestin rakkaudesta ja toivosta, joka kantaa yli vaikeiden aikojen ja tuo toivoa tulevaisuudelle.

Konsertissa kuullaan Ara Hayrabedianin omia sävellyksiään sekä muiden tekemiä lauluja, jotka hän tulkitsee omalla ainutlaatuisella tavallaan. Monipuolinen ohjelmisto, joka sisältää kappaleita sekä suomeksi että englanniksi, antaa musiikille mahdollisuuden tavoittaa ja koskettaa monenlaisia kuulijoita, ja rikastuttaa konserttikokemusta entisestään.
  • Musiikki Musiikki

Joensuun seurakunta