Pikkuhelppi tarjoaa tukea kotiin lapsiperheille

Kaipaatko arkeesi hengähdyshetkeä? Haluaisitko saada lyhytkestoista apua suoraan kotiin tai kodin lähiympäristöön?
Pikkuhelppi on juuri sinulle vanhempi, joka kaipaat tukea esimerkiksi lastenhoitoon, arjen pulmakysymyksiin, vanhemmuuteen tai parisuhteeseen.

Palvelun sisältö muodostuu kunkin perheen toiveiden ja tarpeiden pohjalta. Toiminta on maksutonta eikä siihen ole ikärajaa. Jos perheen tilanne on vaikea, Pikkuhelppi auttaa hakemaan apua ja varmistaa, ettei perhe jää tilanteeseen yksin. Pikkuhelppiä tekevät Rantakylä-Mutala-Utra alueella työparinä seurakunnan lastenohjaajat Paula Suliman ja Anu Hynninen.

Rantakylä srk:n pikkuhelppiasioissa ota yhteyttä lastenohjaaja Paula Sulimaniin puh. 050 465 5606.

Pikkuhelppi toimii myös seuraavien seurakuntien alueella:
Eno (toiminta-alueena Eno ja Uimaharju)
Joensuu (toiminta-alueena keskusta, Noljakka, Marjala ja Siihtala)
Pielisensuu (toiminta-alueena Karsikko, Niinivaara, Hukanhauta, Penttilä, Karhunmäki, Kissamäki ja Multimäki)

Joensuun srk:n pikkuhelppiasioissa ota yhteyttä varhaiskasvatuksen ohjaaja Kristiina Nissiseen puh. 050 550 8330.
Pielisensuun srk:n pikkuhelppiasioissa ota yhteyttä varhaiskasvatuksen ohjaaja Riitta Mälköseen puh. 050 300 2055.
Enon srk:n pikkuhelppiasioissa ota yhteyttä lapsi- ja perhetyöntekijä Heidi Kanniseen puh. 050 431 7441.

Pikkuhelppi on toiminnassa koulujen lukuvuoden mukaisesti elokuun alusta toukokuun loppuun.
Pikkuhelppi on tauolla koulujen loma-aikoina ja vapaapäivinä.

Pikkuhelppiin voi ottaa yhteyttä soittamalla, sähköpostitse tai vaikka tekstiviestillä/WhatsApp-viestillä. Voit myös jättää yhteydenottopyynnön tästä tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Yhteydenotot ja lisätietoja lastenohjaaja Paula Sulimanilta, p. 050 465 5606.

Pikkuhelppi-teksti ja logo punaisella taustalla.

Kysy lisää

varhaiskasvatuksen ohjaaja
Rantakylän seurakunta
Rantakylänkatu 2 A
80160 Joensuu

Varhaiskasvatuksen esihenkilö, perhekeskusyhdyshenkilö Virkavapaalla 1.8.2024-31.5.2025.